Trappen Lauwers uit Kasterlee

~ Over ons~

Werkwijze

In 8 stappen naar jouw droomtrap

1. Vrijblijvende afspraak

Om een afspraak te maken, contacteer je ons op de manier die voor jou het beste past (telefonisch, via e-mail, social media, …). Wij maken graag voldoende tijd voor jou en werken daarom enkel op afspraak.

2. Bezoek onze showroom

Aansluitend op je afspraak heb je de mogelijkheid om onze showroom te bezoeken. Doorwandel, bekijk & voel de verschillende houtsoorten, afwerkingen en realisaties.

3. Vrijblijvende offerte

Na het gesprek gaan we aan de slag om een passende en vrijblijvende offerte op maat te maken. Indien we jouw vertrouwen krijgen, volstaat het om de offerte ondertekend terug te sturen via e-mail. Er moet geen voorschot betaald worden. Vertrouwen is bij ons een vanzelfsprekendheid. 

4. Streefdatum kiezen

Na het plaatsen van de bestelling wordt (afhankelijk van de doorlooptijd op dat moment) in overleg een streefdatum voor oplevering afgesproken. Minimaal 10 werkweken voor plaatsing nemen we contact op om de trappen in te meten. Let op! De trap kan enkel met oog voor detail worden ingemeten als er gechapt is en als de muren bezet zijn.

5. Ontwerp in 3D

± 6 werkweken voor plaatsing ontvang je een 3D-voorontwerp voor de trap. Dit voorontwerp is bijna fotorealistisch en geeft exact aan hoe jouw droomtrap eruit zal zien. Zijn er nog vragen bij het ontwerp? Prima, ons ontwerpteam zal al het nodige doen om het ontwerp samen met jou te finetunen totdat het ontwerp 100% naar wens is.

6. Productie

Nadat het 3D-voorontwerp is goedgekeurd wordt het project mee in productie genomen. Ons team van ervaren trappenmakers heeft doorgaans een 5-tal werkweken nodig om de nodige bestellingen te doen, voorbereidingen te treffen en de trap te produceren.

7. Plaatsing

1 – 2 weken voor plaatsing neemt één van onze werknemers contact op om een exacte dag voor plaatsing af te spreken. Na plaatsing ontvangt je per e-mail het factuur. In de meeste gevallen plaatsen we de trap op één dag. Zo ervaar je geen hinder.

8. Na-service

Onze dienst na service staat altijd tot jouw beschikking. We vinden het super belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en tevreden blijven. Een goede en snelle naservice is daarbij onmisbaar. Heb je een vraag over het onderhoud van je trap? Bel ons, schrijf ons, laat ons iets weten 🙂